Monday, October 17, 2016

Forex Trading Oorplanting

Wat gaan aan U word nie toegelaat om toegang te verkry tot die verlangde bladsy. As jy die eienaar van die webwerf, kan jy maak 'n kaartjie in ons ondersteuning bladsy as jy dink dit is veroorsaak deur 'n fout: support. sucuri. As jy nie die eienaar van die webwerf, kan u ons kontak by cloudproxy sucuri. Maak ook seker dat jy die blok besonderhede (hieronder) insluit, sodat ons beter kan los die fout. Blok besonderhede Jou IP: Loading. URL: Loading. Jou leser: Loading. Blok ID: GEO02 Blok rede: Toegang van jou land afgeskakel deur die webwerf administrateur. Tyd: Loading. Bediener ID: cp15009 Sucuri CloudProxy CloudProxy is die webwerf Firewall van Sucuri. Dit staan ​​tussen jou site en die res van die wêreld en beskerm teen aanvalle, malware infeksies, DDOS, brute krag pogings en meestal enigiets wat dit kan benadeel. Nie net dit nie, maar jou sites kry kas, die bespoediging dit nogal 'n bietjie. Belangstellende Besoek sucuri / webwerf-firewall Kopiereg 2016, Sucuri LLC. Alle regte voorbehou. Algemene Diens Privaatheidsbeleid Vrae cloudproxy sucuri TRANSMEDICS, INC. IPO Real-Time After Hours Pre-mark Nuusflits Haal Opsomming Haal Interaktiewe Kaarte verstek Neem asseblief kennis dat wanneer jy jou keuse maak, sal dit van toepassing wees op alle toekomstige besoeke aan NASDAQ. As, te eniger tyd, jy belangstel in terug te keer na ons standaard instellings is, kies asseblief verstek hierbo. As jy enige vrae het of enige probleme in die verandering van jou standaard instellings teëkom, stuur 'n epos isfeedback Nasdaq. Bevestig asseblief u keuse: Jy het gekies om jou verstek vir die Wikiquote Search verander. Dit sal nou jou verstek teikenbladsy wees nie, tensy jy jou verstellings weer verander, of jy jou koekies te verwyder. Is jy seker jy wil om jou stellings te verander Ons het 'n guns te vra asseblief jou advertensie blokkering uit (of werk jou instellings om te verseker dat JavaScript en koekies aangeskakel), sodat ons kan voortgaan om jou te voorsien met die mark nuus eerste-koers en data wat jy vyf gekom om te verwag van ons. Opgelos Dr. Sydney Coleman koper pasop Dr. Sydney Coleman, stigter van Lipostruktuur het meer as 50 klagtes teen hom wat reeds in bewaring gehou deur die DOH in NYC. Dit dokter het geen besigheid roeping homself die stigter van enigiets veel minder vet oordrag. Sy vet grafts glad nie duur en hy oes vet van gebiede sonder die pasiënte toestemming en laat hulle met 'n nuwe probleemareas. Hy het 'n eed aan die pasiënt te beskerm, maar hy vernietig hul lewens. Hy vra uitbundige pryse en beland jy verminkte. Moet asseblief nie na hom toe gaan. Jy sal maak die grootste fout van jou lewe. Ek het die fout gemaak en moet daagliks leef met die gevolge. Hy het geen gewete nie agting vir sy optrede. User Comments Dr. Sydney Coleman het alles in sy vermoë doen om die klagte op te los. Alle pogings om kontak met die kliënt het misluk. Daarom het hierdie klagte is nietig verklaar en moet nie oorweeg word waar bekommerd sy beeld en dienste is. Ek hoop dat April Smith dit sal druk. Sy het nie gereageer op my versoek, direk kommunikeer. Dit is dalk te pynlik om te bespreek vir haar op hierdie tyd. Verstaanbaar My eie Gynocologist van sixteens jaar, het My nie erken nie, en 'n buurman wat ek van kleins af geken het, een met wie ek so pas gepraat met 'n paar maande voor die operasie. Om te vertel wat hy, lyk jy vertroud is, maar nie erken jy Heartwrenching om die minste te sê. Daar is 'n man wat in my omgewing, ook vermink deur Coleman woon. ons het geweet. net deur te sien mekaar. COLEMAN SLAGOFFER Hy het so afskuwelik en hierdie liewe man, ook. het 'n gesig met die handelsmerk. CRO-Magnon KYK Letterlik, ons gelaat met Party voorhoofde, swaar ooglede wat lyk asof klein kussings bring vir hulle geplaas is. Manly afgeplat jawlines, uitsteek lippe wat intens groot. Wange wat soveel vet ingespuit, is 'n glimlag te verdraai om te beskryf as enigiets anders as freaky Die enigste ding wat ek gevind het om behulpsaam te wees, is die sap van vars groente. Dit lyk te help om die vet te gaan 'n bietjie vinniger, as jy vinnig kan noem oor 'n drie en 'n half jaar tydperk. Ek waag om te sê, die man blykbaar die kriteria pas van 'n psigopaat, van wat ek gelees het en deur te let op hoe ons gewees het. so onmenslik behandel Alhoewel ek nie akademies gekwalifiseer om so 'n verklaring af te lê, hier Ek sal die defintion van 'n psigopaat van die Oxford woordeboek deel. Jy besluit. Psigopaat / 'n Persoon met 'n chroniese psigopatie, ESP. wat lei tot abnormale onverantwoordelik en anti-sosiale gedrag, losweg 'n verstandelik of emosioneel onstabiel en aggressiewe persoon. Dit was 'n absolute onverantwoordelike daad van aggressie op my persoon / lewe / gees. Dit was chirurgiese verkragting, in die sin dat dit nie my begeerte om my blik verander, net om fyn lyne gevul het. Hy eksperimenteer ook op een van my bene, die verwydering van vet in die enkel gebied en bo my knie gebied. in wat lyk na 'n poging om die skep van 'n meer gespierde voorkoms wees. Dit is eintlik lyk só nie, maar slegs op een been en sonder my wete. Ek is eksperimenteer op, miskien vir hom om ondervinding op te doen. Daar is 'n klas-aksie regsgeding pak oor ingedien moet word teen hom. Ek kon nie 'n deel van dit wees, want my tyd is as wat die wet vereis. Ek sou kontak met ander tot voordeel van ons genesing saam te waardeer. My beste. Lipostructuur is so 'n verkeerde benaming, want dit impliseer dat volume verkry is deur die versigtige voeg klein aloquats vet sodanig dat elke aloquat, ongestoord, 'n kans om attatch om bloedtoevoer en dus geïntegreer word in die weefsel raak kan hê. Sydney Reese Coleman is 'n leuenaar. Het iemand gesien sy opleiding DVD's wat hierdie tegniek uitgevoer op 'n verdoof pasiënt Hy jabs die kannule in en uit, in en uit vinnig en carelesslyinto gesig die pasiënt se, nie veel anders as hoe chirurge gereeld liposuiging vet. As jy probeer om so minuskule, broos pakkies van vet om bloedtoevoer te sluit, dit kom nie t neem 'n Einstein om uit te vind wat vet is onwaarskynlik dat selfs oorleef as die kannule word so hard gestamp in die gesig. Pasiënte wat algemeen kla sy werk is unfixable. Gaan op message boards. Mense het probeer chirurgie, inspuitings, kankerbehandeling inspuitings en selfs na 'n paar jaar op die harde kunsmatige swelsel doesn t afgaan Hoekom Sjoe, dit lyk vir my dat littekenweefsel of fibrose is kenmerkend van wat hulle weer kla oor: vreemde benoude en swelsel wat doesn t weggaan vir die jaar, onvermoë om gesigspiere gewoonlik kontrakteer. Vloeistof edeem nie laaste vir die jaar ná 'n prosedure mense Dit lyk vir my dat jy nie kan help nie, maar skep littekenweefsel wanneer jy 'n kannule steek in die gesig, in spierweefsel, al die pad tot op die been. Dit is 'n baie indringende prosedure en dikwels, jou stilstand is vir die lewe met ander byvoordele soos sosiale selfmoord, post-traumatiese stres-sindroom, en diep, diep berou. Sydney Coleman se lipostructuur moet FIBROSTRUCTURE littekenweefsel struktuur genoem, of. Ek m nie beweer dat die vet moet hy grafts kom nie t oorleef, maar as dit die geval is, is dit seker soos die hel is nie geheg aan bloedtoevoer --- dit s gevestig in 'n morsige see van littekenweefsel entrapping dit. Hoe weet ek dit, want die dokter wat sy gemors te sny uit my my eintlik gewys wat hy uitgesny en dit is niks soos wat dr Coleman beweer dit is. Dit was dood, lelik en asimmetriese. Hierdie man moet gevang word vir bedrog, growwe nalatigheid, battery, aanranding en die neem van buitensporige kontantbetalings van die pasiënte wie hy gelok en oortuig deur sy leuens. Ek kan nie glo dit psigo is nou die bevordering van vet oorplanting in borste wanneer selfs die adders en ASAPS Don t goedkeur. Ek Don t weet waarom hulle wil so 'n swak verskoning van 'n chirurg as 'n lid te hou aangesien dit diskrediet die hele professie. Dr. Sydney Crougar is 'n las en bespotting om die plastiese chirurgie beroep as gevolg van sy indrukwekkende geloofsbriewe en affiliasies en sy verskriklike werk, asook sy onwettige optrede. Ek m opreg jammer om te hoor van hierdie teleurgesteld Coleman pasiënte. Laat my kortliks my ervaring as 'n reguit manlike deel en opvolg met 'n paar vrae. Ek m 'n 3 keer Coleman pasiënt. Ek het na hom vir 'n aantal verbeteringe. Hier is die resultate: Doel: versterk kakebeen en ken, te herstel area onder ooglede, verdik lippe, en die verbetering van Oneweredigheid. Die resultaat: Baie mooi verbeterings in alle areas. Ook, die proses het ongeveer 5 jaar van my skynbare ouderdom. Die herstel was lank en ek het soos 'n monster van die eerste 2 weke, maar hy het duidelik gewaarsku my hieroor vooraf. In elk geval, ek was baie tevrede met die uitslag. Maar ek gefokus op my tekortkominge en wou selfs meer van wat lyk soos 'n goeie ding. Doel: verder te versterk kakebeen en ken, selfs uit lippe en voeg 'n bietjie meer volume, verhoog projeksie van die boonste malar gebied (sy idee), versterk neus, en voeg 'n bietjie volume effens afgeblaas wange. Die resultaat: kakebeen het eintlik erger, het meer van 'n U-vorm met te veel vet tussen die vel en been. Wange het 'n bietjie te rond. Lippe het groter, maar bly ongelyk. Doel: Re-skep v-vorm kakebeen, selfs uit 'n effense oppervlak ongerymdhede, verder te versterk neus, selfs uit lippe. Die resultaat: Verbeterde neus (tevrede), lippe 'n bietjie te groot nou, maar grootste probleem is kakebeen. Om te werk aan die V kakebeen, didn hy t eenvoudig suig af wat hy gedoen het vir die tweede keer. In plaas daarvan, het hy bygevoeg baie meer volume naby die rug hoeke van die kakebeen terwyl suiging kaak gebied in die middel en die toevoeging van 'n bietjie meer om die ken. Hy het vir my gesê hy gaan dit op hierdie manier doen en ek het gedink hy sou die beste weet. Nou, my kakebeen lyk afgeplat en die weefsel naby die rug is duidelik sagte (nie soos 'n kakebeen inplanting). Ek wil 'n gebalanseerde siening gebaseer op my ondervinding met hierdie chirurg deel. Ek vyf gekry het 'n gemengde sak ( 'n paar verbeterings maar sommige areas wat gekry erger). As ek dit alles na 'n operasie verlaat het, sal alles beter as die ou my gewees. En ek moet erken, ek het bygedra tot 'n paar van die probleme wat deur hom aan te moedig om my te vul op die aggressiewe kant sodat ek jonger kon kyk. My eerlike opinie oor hierdie chirurg (voordat hulle blootgestel word aan 'n ander pasiënt menings of ervarings) is soos volg: Swakhede: Verwronge estetiese sin, veral sy smaak in jawlines. Sedert hy blyk te wees op die aggressiewe kant, ek dink hy moet duidelik waarsku pasiënte oor die probleme en uitdagings van die omkeer van vet oorplanting. Hy didn t doen wat met my. Miskien het hy plaas ook te veel vertroue in die vermoë van vet om alle vorme van gesig probleme (herskep verlore been of te vervang vir 'n inplanting, te vul-in nasolabial voue, ens) Sterk verbeter: Na drie operasies, ek glo dat die meeste van die vet suvives langtermyn en re-ag homself aan plaaslike bloedtoevoer. My gesig voel glad en normale (kan nie voel enige interne littekens). Ek dink hy is uitstekend vir baie spesifieke probleme (verloor vet in spesifieke gebiede weens 'n besering of siekte, te vul-in onder oog holtes (veral slagoffers van oor-aggressiewe blepharplasties), en selfs 'n paar konserwatiewe kakebeen / ken aanvulling vir diegene met swak punte in hierdie gebiede wat nie t wil inplantings Die vet lyk ook om te hou in lippe As 'n pasiënt gehad om te werk met hierdie dokter, sou ek hy beveel of sy ten sterkste beklemtoon dat hy wil konserwatief reggestel Ander gedagtes:... 'n baie kommentaar impliseer hy doelbewus vernietig pasiënte, miskien as gevolg van 'n paar sielkundige kwessies of woede teen sekere tipes mense. Wel, ek beslis nie t het genoeg inligting om saamstem of verskil met hierdie mening. Ek don t weet enige van sy ander pasiënte en ek ken hom net . op alle buite die dokter / pasiënt verhouding, maar dit lyk vir baie teen sy eie professionele belangstelling langtermyn en sit hime teen groot finansiële risiko om op te tree sodat roekeloos Nou vir alles wat jy Coleman kenners, ek het 'n paar vrae.: 1. Wat is die beste opsie vir die omkeer van uitgesoekte gebiede (kakebeen, oor-vol area net bokant en buite nasolabial voue, buccal area) Mikro liposuiging, mesoterapie, uiterste gewigsverlies, of selfs 'n paar jaar van veroudering en vergesel gesig vet verlies 2. Vir dié van julle wat ommekeer prosedures gehad het, deel asseblief jou resultate. Wat dokters doen jy aanbeveel vir hierdie en watter metode van die bogenoemde 3. genoem kinders Het enige van julle het ondervinding met die ander Doc op Tribeca (Sobreiro) Wat is jou mening van haar vet oorplanting Het jy beveel om gebiede omgekeer met haar en / of Dr. Coleman Het enige van julle gedoen gedeeltelike omkering met hulle Aangesien hulle beide liposissolve en microsuction, watter prosedure lewer 'n beter estetiese gevolg Hoe goed die vel terug te bons na sy oorspronklike toestand jy was baie gelukkig nie. Soos ek genoem dit kan wees waarskynlik hy doen ordentlike werk op sommige pasiënte sonder oortreding hul toestemming en veral ná die openbare verontwaardiging sedert 2005 sou ek nie twyfel of hy s dat 'n baie meer konserwatief. Jou ervaring bevestig net vir my wat ek vermoed al langs: dat hy baie in staat opreg probeer om 'n natuurlike uitkoms te skep kan wees en dit versterk net, nie verswak die feit dat toe hy absoluut vernietig pasiënte, hy s dit met opset doen, uit ondeug en gaan voort om weg te kom met dit. waarskynlik deur mense af te betaal. Dit is die enigste rasionaal ek kan kom met betrekking tot die rede waarom die 50 Departement van Gesondheid klagtes uitgegooi. O Gee, miskien is dit iets te doen gehad met die feit dat sy vriend en mede-plastiese chirurg dr Barrick was die persoon hanteer die klagtes Natuurlik sy nalatigheid is nie goed vir sy loopbaan Hy is waarskynlik die lag voorraad van die bedryf nou. Wat arrogansie homself noem die Michaelangelo vet. Hy is 'n lomp uit Galveston, Texas wat oh so hard probeer om die liga van NY hoë samelewing aan te sluit. Hy d waarskynlik meer suksesvol brandmerk vee omdat hy blykbaar sadistiese verminking geniet. Hy s waarskynlik uitgeput probeer om almal te onderdruk. Die wearecolemanpatients webwerf is oorspronklik gesluit omdat Coleman geskend HIPPA wette deur die stuur van mediese rekords te GoDaddy probeer om te beweer hy besit die regte op die foto word vertoon. Uitputtend wegkruip so baie leuens op leuens isn t dit Syd Ek hoor dit s vertoon in sy voorkoms afgelope tyd, dat hy s verloor baie gewig en kyk sieklik en rooi in die gesig van 'n uitslag-agtige toestand. In die lewe Syd, wat jy steel en is nie joune om te hê, kan jy dit vir 'n rukkie, maar jy gewen het t hou dit liefling. En glo my dat kollektiewe terugbetaling van al die mense wat weet wat 'n veragtelike, valse persoon wat jy is niks anders as trane vir jou op dieselfde manier wat jy vyf veroorsaak soveel hartseer vir ons sal wees nie, maar op die regte tyd, op die regte tyd. So Julio, fixable klink jy. Die meeste mense sondaars t. Ek het met en het met so baie vroue wie hy letterlik gekap. In op 87 pond ouer vrou het hy twee diep simmetriese liposuiging gate in elke boud wang en haar lyk so unhuman dat haar man haar verlaat, kon nie sy werk nie, en vir die res van haar lewe het sy gesê mense wat sy is getref deur 'n vragmotor, want dit was die enigste geloofwaardige verduidlikings waarom sy so erg is geteister, geswel, verwronge en onmenslike-soek. Hierdie man behoort agter tralies. Ek don t sorg as hy honderde pragtige werk is gedoen. Wat hy gedoen het om selfs net 'n paar van sy pasiënte was ver verby die standaard prosedure, intentionals aanranding, battery en dit is krimineel. Cory Taylor Clegg se storie is soos deja vu soos 'n koekie-snyer patroon van wisselende ervarings wat ek van so baie verskillende pasiënte het gehoor in so baie variasies en grade van erns. Hy gevoed my dieselfde leuen dat hy my maag kyk meer aantreklik en getinte sou maak. Laat ek jou vertel dat hy het my so uitgeteer soek dat ek letterlik siek sou kry op soek na wat hy gedoen het vir my. Hy gekap my binneste dye, het vet van my pubiese been en selfs 'n paar weefsel uit my vagina. Ja, vagina. Dit is persoonlik, maar mense moet weet. Na my operasie sou my buitenste labia altyd inslag aan die een kant en later, toe ek het 'n ander pasiënt my vertel dat Coleman het elke greintjie weefsel 360 grade uit haar vagina, verlaat haar buitenste labia uitsteek soos 'n appendige, of in haar woorde, haar lyk asof sy 'n klein penis, 'n gloeilamp het afgegaan in my kop en ek myself sterk gehou om te skeer en waarneem om te sien of dit was die rede waarom my buitenste labia gehou gaan aan die een kant. Seker genoeg een kant was platter as die ander rekeningkunde vir hierdie eienaardige asimmetrie. Hoewel hy didn t suig weefsel droog die manier waarop hy gedoen het met die vrou, soos ek gesê het, wisselende grade van erns, nog steeds dieselfde daad van skending en na my mening simboliese seksuele verminking. Hy was veronderstel om vet uit nie naastenby hierdie gebied, maar het dit anyways. Sjoe, fyn lyn tussen 'n groot ego en God speel. net omdat jy kan 'n ander ontstellende patroon: hy letterlik geskree my op die dag van my operasie, terwyl ek kaal in my kleed was. Ek gee dit af as irritasie oor my senuweeagtig behoefte om ons wedstrydplan herhaal voordat die finale operasie. Dan heeltemal verlig hy toe hy op sy knieë voor my naakte liggaam my merk vinnig, het baie gelukkig, baie vriendelik. Hy lyk amper verleë en rooi in die gesig. Ek het gedink dit gedrag baie vreemd. Mense altyd wonder hoekom sy pasiënte Don t dagvaar hom en hoekom so 'n gewetenlose persoon is nog steeds praktiserende. Ek dink die meeste pasiënte is skaam en skaam verslaan. Ek was óf baie depressief of baie kwaad, maar wanneer 'n mens se fisiese identiteit verander oornag een is heeltemal vasgeval met die taak van 'n poging om te keer of dit reg te stel. In die tweede plek, wanpraktyke prokureurs oor die algemeen nie plastiese chirurgie gevalle te neem, want dit is keuse. Dit is duur vir hulle en nie groot geld in die algemeen. Dit het te verander. Plastiese chirurgie is 'n vinnig groeiende bedryf nog swak gereguleer word, 'n ope uitnodiging vir vuilputte van bedrog en roof hacks soos Coleman. Derdens, met plastiese chirurgie regsgedinge, ander plastiese chirurge is oor die algemeen bereid is om uit te spreek oor die dokter selfs as hulle weet hoe gewetenlose hy of sy is. Jy kan t voort te gaan met 'n regsgeding sonder 'n deskundige getuie. Dit laat die pasiënt kontrak in 'n hulpelose, verslaan posisie van die begin af ongeag of die swak uitkoms te wyte was aan 'n eerlike fout aan die kant van 'n chirurg, of 'n geskiedenis van growwe nalatigheid. Sydney Coleman weet hoe die stelsel werk en gaan voort om sy opportunistiese modus operandi veroorsaak, al is dit in wisselende grade van erns, in wisselende pasiënte, miskien selfs spaar 'n paar. Hoekom 'n l l b e c 'n U s e h e K a n. Diegene van julle oorweeg borstvergroting met lipostructuur asseblief, um, Don t. In 2007 het die adders en ASAPS so ver gegaan as om 'n waarskuwing teen hom uit te reik. Dit is eenvoudig nie bewys om veilig te wees en Coleman pasiënte weet eerstehands dat hy is baie aggressief in skop littekenweefsel. Hierdie man is so gewetenlose hy aangaan teen die grein van gewone mediese sin om te probeer om vet, wat 'n hoë konsentrasie van stamselle het in 'n orrel wat reeds 'n doosey is so ver as 'n klassieke Caner geneig orrel sit. Selfs familie praktyk MDS weet dit. Ek weet hoe moeilik dit is om te loop met jou kop op wanneer mense nie meer reageer op jou poging om facially kommunikeer, selfs wegkyk in ongemak of afgryse. Dit is feitlik onmoontlik om nie te spiraal. Maar laat s hier duidelik wees. Elektiewe of nie, moet hy jou in te lig van die ware risiko's wat betrokke is, die waarskynlike uitkoms en alternatiewe. Verder om te werk op gebiede sonder jou toestemming is aanranding en die battery. As ander plastiese chirurge wat Coleman pasiënte te behandel dit lees, kan jy jouself vra of wat Coleman doen om mense aanvaarbaar sou wees indien die pasiënt was 'n familielid, vriend, of selfs jouself. Miskien 'n paar van hierdie pasiënte lyk om dit te verdien. Miskien lyk dit cookey of irriterend en dit lyk na 'n dreinering, vrugtelose taak om hulle te help. Maar niemand verdien hul lewe te vernietig oor 'n gulsige plastiese chirurg soos Coleman. Geld is nie alles in die lewe en die gevolge van die lyding gaan verder as net die pasiënt. My bejaarde ouers gely soveel, treur die afwesigheid van hul dogter en haar verandering van 'n hoopvolle, helder oë persoon aan iemand wie se sinisme byna gelei tot selfmoord. My kinders gely geweldig uit my finansiële verlies. Please help as jy kan. Praat uit. Hierdie man mag nie doodmaak mense op die O. R. tafel, maar wat hy s doen om mense sowel dood in ag geneem word deur 'n duisend sny. Ander plastiese chirurge kan t regtig jou te help, nog 'n verlaging. Jou geliefde is nie meer aangetrokke tot jou, nog 'n verlaging. Lawyers Don t wil jou geval, 'n ander snit. Jy weer verneder deur die smirks en jammer blik van jou mede-werkers, 'n ander snit. Hou asseblief die bedryf betroubare en gestandaardiseer deur die uitspreek teen hom, indien nie gemotiveer deur enige, maar die wete dat iemand soos hoogs gesertifiseer is as hy diskrediteer die hou van die plastiese chirurge wat eerlik en doen dinge op die harde, maar regte manier, selfs as dit beteken minder geld en minder erkenning. Verbruikers word vertel dat as 'n plastiese chirurg raad gesertifiseer, jy weer ten minste in die helder vir gewetenlose, riskante uitkomste. As raad sertifisering t doesn beteken 'n damn ding, waar laat dit die chirurge wat die sertifisering verdien wanneer dit s lood deur diegene wat nie t 'n ware skande. Ek het vergeet om by te voeg dat 'n ander rede pasiënte is onsuksesvol voortsetting wanpraktyke regsgedinge teen Coleman in die besonder is, want baie geduldig, val in 'n sielkunde van verwar in 'n oorgangstoestand met die geïnfiltreer gebiede monsterachtig geswel, so dikwels gewaarsku deur Coleman en sy personeel, die feit dat dit mislei dat jy ten minste 3-4 maande moet wag vir die finale uitslag. Jy kan 'n gemengde sak ervaar glo dat jou geswelde gesig sal in werklikheid bedaar tot die gewenste uitkoms vir jou en hy bespreek, om daarop te let dat hy op sekere gebiede het bedryf word sonder jou toestemming, maar dat dit dalk, net dalk was hulle onskadelike foute op sy deel bedoel om subtley verbeter die gebiede wat jy ingestem het om. As 'n pasiënt, weer jy op 'n nadeel, heeltemal afhanklik van hom. Dit het my net 'n paar dae om te besef hy vet geneem uit gebiede wat ek nooit ingestem om, maar dit het my ten minste 6-7 maande om te besef dat ek wasn t 'n geïsoleerde geval van slegte geluk van 'n goeie chirurg, maar dat ek was werklik bedrieg en geskend wanneer 'n dokter het vir my gesê ek het 'n aansienlike interne littekenweefsel. Dit het my nog meer om te besef hy my gesig spierlaag het geïnfiltreer, en dit het my amper 2 jaar voor ek besef hy 'n paar weefsel van my vagina verwyder het. Hoe meer ek geleer het, hoe meer het ek besef hoeveel hy van standaard prosedure afgewyk. Baie pasiënte kan nie eens weet wat hulle getref het. Hulle weet hy het 'n vreeslike werk, en was roekeloos, maar dit kan die omvang van dit wees. Sommige pasiënte weet onmiddellik na 'n operasie, byvoorbeeld, pasiënte wat hul hele gesig gedoen word wanneer slegs 'n klein fragmente is versoek. In my geval, dit was veel meer verraderlike. Hy het binne die grense van die gesigmerktekens, maar absoluut gemaak pofferige asimmetriese gemors van hulle, en ek het 'n paar maande om te bid dat dit normaal lyk, bid, want na alles wat hy s gesertifiseer deur die Amerikaanse Vereniging vir Estetiese Plastiese Chirurgie, vermoedelik een van die strengste style vir estetiese standaarde. Hmmm, pasiënt Lipostruktuur Neanderdal / klokke verlamming / transvestiet gesig. Jy doen die wiskunde. Die grootste ironie is dat Coleman pasiënte dikwels na hom toe gaan omdat hulle gewen t risiko opstaan ​​deurmekaar deur enige gewone Joe plastiese chirurg. Wie kan hierdie denke te kritiseer: hier SA permanente en natuurlike gevolg dat 'n hoogs gesertifiseer chirurg belowe om die nuutste ontwikkeling in sagte weefsel strek wees, hy spesialiseer in daardie en net dit nie, ander dokters hoor sy lesings en eise en dus verwys pasiënte na hom , vra hy tot meer as 'n chirurg 5x omdat sy spesiale tegniek is meer arbeidsintensief en gedetailleerde. Die pasiënt aan hom persoonlik en hy beïndruk jy met die vlak van akkuraatheid sy noukeurige aandag aan besonderhede, fotografeer jy uit elke watter hoek, mondelings die versekering dat hy sal optree teen die doelwit wat jy nastreef. Sjoe, met daardie soort van pre-op versekering, wat t wouldn val vir dit


No comments:

Post a Comment